2012/08/10
Twitter 12/08/10
銀だったけど、、 なでしこ選手に金メダル! 素晴らしい闘いだった。 悔しいけど、 悔し過ぎるけど、 ありがとう!なでしこ! お疲れさまでした‼ byよっすぃ~。
https://twitter.com/Yoshi_mg/status/233665506094235648
Silver for Japan.
That's great too. Congratulations, Nadeshiko!
No comments:
Post a Comment
‹
›
Home
View web version
No comments:
Post a Comment