2013/01/14
Twitter 13/01/14
エントランスリーグ! 雪の中お疲れさまでした。 雪かきしたぜ! byよっすぃ〜。
https://twitter.com/Yoshi_mg/status/290734866448912384
皆さん気を付けてね! byよっすぃ〜。
https://twitter.com/Yoshi_mg/status/290735297468194816
Aaaah, cute~
But please Yossy, don't get sick....
No comments:
Post a Comment
‹
›
Home
View web version
No comments:
Post a Comment