2014/04/21
14/04/21 Maji?!
コメント見ていたら~
えりぽん200もドライバー飛ばすの
ヤバイ
負ける(笑)
2年前?くらいかな?
コンペの時~
これもBlog用に(笑)
ビームスゴルフ可愛い
http://ameblo.jp/hitomi-yoshizawa0412/entry-11829360442.html
---------------------------------------------
I think She's talking about Eripon's golfing?
Photos are from two years ago.
No comments:
Post a Comment
‹
›
Home
View web version
No comments:
Post a Comment