2014/05/02
14/05/02 Sitz bath
デトックスしてます
今日は夕方オシャレなチャイで癒され
今日も良い発見があったよ~
明日はNHKおはよう日本の生放送~
朝早いから、早くゆっくりするよ~
汗だく
テレビ見ながらブログ更新~
http://ameblo.jp/hitomi-yoshizawa0412/entry-11839624564.html
---------------------------------------------------
Taking a bath.
She will appear in live TV-show in the morning. (Ohayo Nippon @NHK)
(B-E-A-U-T-I-F-U-L!!!)
No comments:
Post a Comment
‹
›
Home
View web version
No comments:
Post a Comment